Situasjonsrapport
Her på Beitostølen laver snøen ned, trærne er nedtynget av snø, og skogen får en trolsk stemning. Treningsforholdene er veldig bra her. Jeg har vært her siden åpningsrennet i helga. Valdresflya ble stengt på søndag, så det ble for langt å kjøre en tur hjemom. Hele denne turen blir på 24 dager, før jeg skal innom Os en liten tur igjen. I dag har jeg kjørt noen korte intervalldrag, og i skiløypa var det tydeligvis den store intervalldagen, italienere, russere, tsjekkere og flere testa formen på norsk snø i dag. Mange har forberedt seg godt til årets sesong, og det skal bli godt å komme i gang på ordentlig. Lørdag er det 10 km klassisk, mens på søndag går vi stafett med to klassiske og to skøyteetapper. Kommer tilbake i helga med en ny rapport.









