– Det sjukeste er at de ikke ble fem minutter bak
Sverige hylles for stafettredningen og sølvet – men Ebba Andersson kjenner bare på skyld, skam og frykt. Nå er hun redd for at OL-femmila og siste gullsjanse ryker.
Sverige hylles for stafettredningen og sølvet – men Ebba Andersson kjenner bare på skyld, skam og frykt. Nå er hun redd for at OL-femmila og siste gullsjanse ryker.
Hun levde i et mareritt. Nå forteller langløpstjernen om volden, frykten – og hvordan politiet «ikke fant saken».
End of content
End of content