Brørs tilbake i trening.
av SC community
• 19.06.2001
I en snau uke har Morten Brørs vært uten trening grunnet en sterk forkjølelse. Jeg er på bedringens vei, sier Morten Brørs til Langrenn.com.
I en snau uke har Morten Brørs vært uten trening grunnet en sterk forkjølelse. Jeg er på bedringens vei, sier Morten Brørs til Langrenn.com.
– Sykdom kommer alltid ubelielig, men det verste er at man ikke får trent ordentlig, sier Brørs.
– Det er ingen krise. Trenings-grunnlaget er bra.
Kommende søndag drar han på samling med resten av landslaget – Fosen rundt.
– Det blir en spennende tur, sier trønderen, som i disse dager hjelper til på gården hjemme i Steinkjer.
PS: Lørdag 28 juli gifter Morten Brørs seg.





