Syk Skari hjem fra samling.
av SC community
• 02.06.2001
En småforkjølet Bente Skari dro hjem fra landslagets snø-samling på Sognefjellet. Jeg tørr ikke å ta noen sjanser, sier Skari til Langrenn.com.
En småforkjølet Bente Skari dro hjem fra landslagets snø-samling på Sognefjellet. Jeg tørr ikke å ta noen sjanser, sier Skari til Langrenn.com.
Alvorlig er det ikke, men sår hals og snufsete nese, gjorde at Bente valgte å dra hjem fra fjellet i morgentimene i dag. Hun stod dermed over den siste treningsøkta med damelandslaget.
– Jeg kjente det allerede i går kveld, og tok det derfor litt med ro. I dag valgte jeg å dra hjem for å hvile. Det er ikke noe poeng i å ta sjanser nå, selv om tidspunktet på året tilsier at det overhodet ikke er noe krise, sier Skari til Langrenn.com.
– Jeg har gode erfaringer med å ta ting med ro når jeg begynner å kjenne at jeg blir syk. Kanskje blir det et par dager med treningsfri, forklarer Bente.





