– Greit nok.
– Tja, greit nok, sier Hilde kort.
36-åringen og veteranen på det norske damelandslaget, Hilde G. Pedersen, var sånn passe fornøyd med 10.plass.
– Tja, greit nok, sier Hilde kort.
– Jeg er sliten. Dyktig sliten, legger hun til.
Mens Hilde smådeppa, smilte førsteårs-senioren Marit Bjørgen.
– Målet var poeng – og det klarte jeg. Da har jeg god grunn til å være fornøyd, sier Marit, som endte på 18.plass.
– Det var en tøff tremil. Klarte aldri å få opp farten.
Etter å ha slitt med sykdom i store deler av sesongen -klinte Elin Nilsen til med 11.plass.
– Veldig bra sett utifra forutsetningene. Jeg har vært frisk etter Lahti, men før den tid – lå jeg for det meste i senga, sier Elin, som ikke har bestemt seg om hun satser ett år til.
Også Maj Helen Sorkmo fikk en liten opptur med 25.plass.
– Joda, jeg skal ikke klage. Det viser at jeg er i brukbart slag, sier Sorkmo kort.





