Lysere tider i møte?
av SC community
• 20.03.2001
Etter sprinten i VM i Lahti har det ikke vært rare spruten i kroppen. Det har gått fryktelig tungt. Nå håper jeg på lysere tider!
Etter sprinten i VM i Lahti har det ikke vært rare spruten i kroppen. Det har gått fryktelig tungt. Nå håper jeg på lysere tider!
Jeg skal ikke klage over det jeg har prestert denne sesongen, men jeg tar ikke for hardt i når jeg sier at ikke riktig alt har gått som forventet.
Sprinten i VM var så klart det største øyeblikket, men alt det andre har ikke vært like bra.
Hva det kommer av er vanskelig å si. I de siste konkurransene har beina vært pinne stive etter noen få meter. Da sier det seg selv at det er vanskelig å hevde seg i langrenn!
Sprinten i VM var så klart det største øyeblikket, men alt det andre har ikke vært like bra.
Hva det kommer av er vanskelig å si. I de siste konkurransene har beina vært pinne stive etter noen få meter. Da sier det seg selv at det er vanskelig å hevde seg i langrenn!
Nå har jeg ikke gått verdenscup siden sprinten i Kollen. Denne uken skal jeg gjøre andre ting enn å trene. Stå telemark, kjøre brett og slalom. Så får vi se om det hjelper til NM om snaue fjorten dager!
Jeg har sagt at jeg skal gå både sprinten og femmila. Det sistenevnte er noe usikkert, men jeg taper ikke på å prøve!
Turrenn i Tromsø til helgen – 35 kilometer. Vi får håpe det løsner!





