Kuitunen får belønning.

av SC community • 07.03.2001
Selv om Virpi Kuitunen ble dopingtatt etter sølv-medaljen på stafetten, akter hjemme-kommunen Kangasniemi å gi henne belønning for VM-gullet på jaktstarten.

Selv om Virpi Kuitunen ble dopingtatt etter sølv-medaljen på stafetten, akter hjemme-kommunen Kangasniemi å gi henne belønning for VM-gullet på jaktstarten.

Dette melder VG Nett.

Kuitunen vant gull på jaktstarten 18. februar, og ble lovet belønning av hjemme-kommunen.

– Vi har hatt saken oppe til diskusjon, og vi vil gi henne belønning, sier kommunestyrets leder Rainmo Halttunen.

Ryktene sier at hun kan velge seg en tomt i kommunen.

Virpi Kuitunen har motatt rundt 30.000 kroner i årlig støtte fra hjemme-kommunen.

Show sharing buttons

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Mest lest

  • Medaljeoversikt ol
    1

    Medaljeoversikt OL Beijing 2022

    by SC community
    06.02.2022
  • 1

    Skiskyting på TV – Program og sendetider

    by SC community
    06.11.2019
  • 1

    Resultater OL Beijing 2022

    by SC community
    04.01.2022
  • 1

    Langrenn på TV – Program og sendetider

    by SC community
    19.12.2018
  • 1

    MEDALJEOVERSIKT: OL Pyeongchang 2018

    by SC community
    05.02.2018

FlerE artikler

  • Slutt etter 11 år: – Lei meg og veldig rørt

    Sier ha det til verdenscupen og hei til langløp. Det ble ble tøffere enn hun hadde trodd.
    av Ingeborg Scheve
    19.06.2026
  • Skal «puste igjen» etter 14 år i hetluften

    av Kjell-Erik Kristiansen
    19.06.2026
  • Lillehammer får millionstøtte til nytt VM

    av Langrenn.com
    19.06.2026
  • OL-helten er ikke i tvil: – Timingen er perfekt

    av Ingeborg Scheve
    18.06.2026
  • Supertalentet fra Sandefjord til VM – som 16-åring

    av Kjell-Erik Kristiansen
    18.06.2026