Kuitunen får belønning.
av SC community
• 07.03.2001
Selv om Virpi Kuitunen ble dopingtatt etter sølv-medaljen på stafetten, akter hjemme-kommunen Kangasniemi å gi henne belønning for VM-gullet på jaktstarten.
Selv om Virpi Kuitunen ble dopingtatt etter sølv-medaljen på stafetten, akter hjemme-kommunen Kangasniemi å gi henne belønning for VM-gullet på jaktstarten.
Dette melder VG Nett.
Kuitunen vant gull på jaktstarten 18. februar, og ble lovet belønning av hjemme-kommunen.
– Vi har hatt saken oppe til diskusjon, og vi vil gi henne belønning, sier kommunestyrets leder Rainmo Halttunen.
Ryktene sier at hun kan velge seg en tomt i kommunen.
Virpi Kuitunen har motatt rundt 30.000 kroner i årlig støtte fra hjemme-kommunen.





