– Bedre enn på lenge.
av SC community
• 01.03.2001
Ingrid Narum var klar i sin tale etter sitt første indivduelle NM-gull: – Det beste jeg har gjort på veldig lenge.
Ingrid Narum var klar i sin tale etter sitt første indivduelle NM-gull: – Det beste jeg har gjort på veldig lenge.
Hun fikk sølv på sprinten i junior-VM tidligere denne sesongen. Men misslyktes på den klassiske fem-kilometeren. Der havnet hun på en skuffende 18.plass.
– Dagens løp var bra. Faktisk bedre enn på veldig lenge, sier Narum til Langrenn.com, og legger til:
– Det er en stund siden jeg har gått et så bra klassisk-løp. Jeg har hatt en god treningsperiode etter VM. Den har gjort godt.
Dagens gull var hennes andre medalje så langt. Fra før har hun bronse fra 16-års-klassen.
– Gull var absolutt det beste jeg kunne oppnå. Det var litt i overkant, sier hun.
Lørdag er det nye muligheter.
– Fristil er ikke min sterkeste side. Men så lenge formen er bra, kan alt skje, sier hun med et smil.





