Mulighet for etteranmelding.
av SC community
• 13.03.2001
I dag bestemte Birkebeinerkontoret at det fortsatt er mulighet for å etteranmelde seg.
I dag bestemte Birkebeinerkontoret at det fortsatt er mulighet for å etteranmelde seg.
Så langt er 9800 løpere påmeldt til lørdagens tur fra Rena til Lillehammer. Men arrangørene tror og håper at deltakerantallet vil overstige 10000.
I dag formiddag bestemte arrangørene at det vil bli mulighet for å etteranmelde seg. Det eneste du trenger å gjøre er å møte opp på startnummer-utdelingen på Rena mellom 10.00 – 23.00.
Betaling skjer kontant eller med kort.
Ikke bruk av post eller bank.





