Myllyla gir seg!
av SC community
• 03.06.2001
Mika Myllyla har bestemt seg for å legge opp!
Mika Myllyla har bestemt seg for å legge opp!
Dermed trekker Myllyla seg fra rettsprosessene – og kommer aldri mer til å konkurrere på ski. Han sier til Hufvudstadsbladet at han ikke orker mer og er sliten av alt oppstyret rundt dopingskandalen.
Mika og de fem andre finske langrennsløperne som ble tatt for doping – ble utestengt i to år.
Mika og de fem andre finske langrennsløperne som ble tatt for doping – ble utestengt i to år.
De andre som ble tatt, kjemper for å få nedsatt straffen på to år, slik at de kan konkurrere i neste års OL i Salt Lake City.





