• Glipptak på glipptak for Rønnaug

    Det var en frustrert Rønnaug Schei som kastet seg på stavene under damelagets
    første testløp under den nylig avsluttede samlingen på Sognefjellet. I de bratte
    bakkene opp mot Sognefjellshytta sluttet sperren på rulleskiene å fungere. Til
    tross for intens banning og høylytt stønning nektet skiene å samarbeide med den
    ellers så blide trønderjenta. ‘


    Rønnaug råpigget det hun var god for, men måtte etterhvert gi etter for
    bakker bratte som unnarennet i Holmenkollen. Lagvenninner forsvant, sekundene
    forsvant, og kreftene forsvant… Etter hva Langrenn.com erfarer var ikke
    Rønnaug blandt de aller første i mål, men de siste skal jo engang bli de
    første!


    Glipptak hører skisporten til, og vi er sikker på at både humøret og kreftene
    kommer raskt tilbake.

  • Jobbe i Park City i OL-sesongen?

    Den norsk-eide skibutikken Nordic Equipment trenger ansatte til kommende sesong. Ønsker du en spennende opplevelse med skijobb og mye fritid i Park City under OL-sesongen bør du lese denne annonsen.

  • Ledig trenerstilling i Sveits

    Fra sommeren er det ledig stilling som langrennstrener i Davos. Stillingen er en 100 % jobb som trener i Stützpunkt Davos. Stützpunkt Davos er et Nasjonalt/Regionalt treningssenter med løpere i aldersgruppen 15-22 år paa høyt nivå.

  • Team ØkoKraft i gang med sesongen.

    Siden tirsdag har det nasjonale Team ØkoKraft-laget vært samlet til testing og sosialt samvær på Toppidrettssenteret. – Det er godt å komme i gang, sier trenerne Krister Sørgård og Micke Pålsson til Langrenn.com.

  • Skiathlon i Falun?

    Verdenscuprennet i Falun neste vinter kan gå som skiathlon. Det ble bestemt under sist helgs kalender-konferanse med FIS i nederlandske Antwerpen.

End of content

End of content