Blir ikke brun!
av SC community
• 29.05.2001
Man får ikke akkurat Syden-farge av å trene i regn og tåke på Sognefjellet. Men vi klager ikke!
Man får ikke akkurat Syden-farge av å trene i regn og tåke på Sognefjellet. Men vi klager ikke!
Den første snø-samlingen er i gang og været på fjellet kunne vært bedre. Det er regn, regn og atter regn. Og litt tåke!
Ellers har jeg vært en snau uke i Spania på Rossignol-fabrikken – og sett hvordan en ski blir til. Ganske utrolig, må jeg si!
For en tid tilbake skrev jeg at klubben Trønder-Øst rykket ned fra eliteklassen i Holmenkoll-stafetten. Det viser seg nå at vi allikevel beholdt plassen!
Vi snakkes!
Tor Arne





