Påskeform!!!
Har kost meg og slappet av i påska. Og det ble jeg straffet for da vi gikk skirenn på lørdag..
Har begynt å pakke og har for første gang kontroll på hvor passet mitt er..! Det som er borte nå er kameraet mitt, skjønner ikke hvor jeg har lagt det, men konklusjonen må bli at det ligger igjen i Trondheim, kanskje.. På onsdag reiser vi til Gran Canaria og Playa del ingles. Håper på å få se sola og kose meg litt i nye omgivelser. Suge til meg litt inntrykk, før treningen tar til igjen.
Jeg gikk skirenn på lørdag. På startstreken var Hetland, Verdenius, Brørs og jeg, også noen til da.. Jeg ble nr 3, slått med 3 min av Tor Arne og 30 sek av Jan Jakob. Jeg og Morten hadde et lite spurtoppgjør om 3 plassen. Prøvde før start å bestikke gutta, slik at de skulle sette meg i et godt lys, så gode venner har jeg.. Men men, med min form er jeg fornøyd at jeg i det hele tatt kom i mål. Etterpå hadde vi litt sosialt samvære, og det var jo gøy!!
Krister





