Langrennsløper tatt ut til sykkel-VM
Sykkelforbundet har tatt ut tidligere norgesmester i langrenn som en av fire utøvere til sykkel-VM 2025 i september.
Sykkelforbundet har tatt ut tidligere norgesmester i langrenn som en av fire utøvere til sykkel-VM 2025 i september.
Sekunddrama i sykkel-VM: Langrennstalent fra NTG med i medaljekampen på tempoen.
End of content
End of content