Avslapping og opplading
av SC community
• 21.03.2001
I fin form og ved godt mot, ser jeg fram til NM 5 mila neste helg.
I fin form og ved godt mot, ser jeg fram til NM 5 mila neste helg.
Nå ha jeg tatt livet relativt med ro i noen dager. Har bare trent veldig rolig, og kost meg på ski i det fine trøndelagsværet. Til helga er det Rensfjellrennet, men jeg må nok stå over desverre. Det har vært to relativt harde helger på rad nå, så til helga må jeg nok bare slappe av. Det har nok tatt på litt 5 mila i Kollen og Birken i helga, så jeg får restituere meg å lade opp til NM 5 mila. Føler meg i bra form, og ser fram til å avslutte sesongen neste helg med ei bra 5 mil.
Skolegangen min går heller dårlig, men jeg får prøve skippertak metoden nå som ting begynner å roe seg.
Krister









