Lenge siden sist!
av SC community
• 19.03.2001
I helga gikk jeg faktisk skirenn! Etter en lang og rolig periode uten konkurranser stilte jeg til start på Lygnaseter på lørdag. Det var godt å konkurrere igjen, selv om jeg hadde blodsmak i flere timer etter rennet. Det var uvant for kroppen å presse seg skikkelig. Men jeg følte at det var litt mere «liv» i kroppen enn hva det har vært på en god stund. Likevel er det nok et godt stykke igjen til jeg er der jeg bør være.
I helga gikk jeg faktisk skirenn! Etter en lang og rolig periode uten konkurranser stilte jeg til start på Lygnaseter på lørdag. Det var godt å konkurrere igjen, selv om jeg hadde blodsmak i flere timer etter rennet. Det var uvant for kroppen å presse seg skikkelig. Men jeg følte at det var litt mere «liv» i kroppen enn hva det har vært på en god stund. Likevel er det nok et godt stykke igjen til jeg er der jeg bør være.
I de siste to månedene har jeg tatt det med ro. Jeg har trent litt når jeg har følt for det, men det har ikke blitt mye trening. I starten var det godt, men etterhvert ble jeg litt rastløs. Nå er litt igang igjen, og håper kanskje på å stille til start i NM. Jeg har lyst, men på en annen side så er det kjedelig hvis kroppen fortsatt ikke vil. Da blir det nok en nedtur, og det har jeg ikke lyst på nå.









