Dette må da vel holde
av SC community
• 05.04.2001
Med 3-0 som utgangspunkt foran returkampen i Spania føler jeg meg ganske trygg på at Leeds når semifinalen i mesterligaen, kanskje som det eneste engelske laget. Må innrømme at jeg koste meg i godstolen seint i går kveld. Får håpe at TV 3 skjønner at de må sende Leeds direkte neste gang.
Med 3-0 som utgangspunkt foran returkampen i Spania føler jeg meg ganske trygg på at Leeds når semifinalen i mesterligaen, kanskje som det eneste engelske laget. Må innrømme at jeg koste meg i godstolen seint i går kveld. Får håpe at TV 3 skjønner at de må sende Leeds direkte neste gang.
Med 3-0 som utgangspunkt foran returkampen i Spania føler jeg meg ganske trygg på at Leeds når semifinalen i mesterligaen, kanskje som det eneste engelske laget.
Må innrømme at jeg koste meg i godstolen seint i går kveld. Får håpe at TV 3 skjønner at de må sende Leeds direkte neste gang.









