Evaluert sesongen.
av SC community
• 05.04.2001
Nå har jeg evaluert sesongen som har vært. Planen frem til neste sesong blir å ta ting mer med ro.
Nå har jeg evaluert sesongen som har vært. Planen frem til neste sesong blir å ta ting mer med ro.
NM i Steinkjer var en brukbar opptur og symboliserte slutten på sesongen. Nå har jeg så smått startet evalueringen av sesongen som har vært.
Jeg har kommet frem til at jeg må trappe ned på usportslige aktiviteter og konsentrere meg mer om det jeg skal gjøre: Nemlig å trene!
Motivasjonen er det ingenting i veien med. Allerede i midten av mai kommer den første samlingen. Da skal og bør man være på hugget.
Men før den tid skal jeg til Bali på ferie.
Vi snakkes!
Espen Bjervig









