Vi spør- Tina svarer!
av SC community
• 22.05.2001
Svarene kommer rett fra hjertet når Tina Bay i dette intervjuet med Langrenn.com svarer på ting som angår oss alle!
Svarene kommer rett fra hjertet når Tina Bay i dette intervjuet med Langrenn.com svarer på ting som angår oss alle!
| 1 | Hagen eller Stoltenberg | Stoltenberg |
| 2 | Klister eller tørrvoks | Klister |
| 3 | Jensen eller Kran |
Tja |
| 4 | Eggen eller Semb |
Eggen |
| 5 | Britney eller U2 |
U2 |
| 6 | United eller Liverpool |
United |
| 7 | Scheie eller Wathne |
Scheie |
| 8 | Mühlegg eller Myllylä |
Muhlegg |
| 9 | «Ut i naturen» eller «Åpen post» |
åpen post |
| 10 | erotikk eller porno |
erotikk |
| 11 | blondine eller brunette |
Tja! |
| 12 | kort skjørt eller langt skjørt |
Kort |
| 13 | badstue eller boblebad |
Badstue |
| 14 | over eller under |
Over |
| 15 | med eller uten | Tja |
| 16 | VG eller Dagbladet | VG |
| 17 | McDonalds eller Burger King |
McDonalds |
| 18 | hund eller katt | Hund |
| 19 | klassisk eller skøyting |
klassisk |
Ellers melder
Tina om at det ikke er all verden å gjøre om dagen. Hun er kommet godt i gang med
treningen igjen, og drar på Sognefjellet kommende helg. Deretter blir det
kanskje en liten ferie til sydeligere strøk…









