NNM Neste
av SC community
• 13.03.2001
Fredag,lørdag og søndag går jeg NNM i Alta. Det blir gøy selv om formen er dårlig.
Fredag,lørdag og søndag går jeg NNM i Alta. Det blir gøy selv om formen er dårlig.
30KM fristil fredag, 10Km klassisk søndag og 3x5Km staffett på søndag er helgas program. NNM har jeg gått siden jeg var 13 år(20.plass). Det er viktig å holde dette mesterskapet i hevd. For yngre løpere er dette årets høydepunkt. Når alle de beste løperne stiller får de også se sine forbilder i aksjon og det er viktig. Også handler det om litt prestisje da…
Skjønnsfjell har uttalt at han er i dårlig form, Tore Olsen er vel sliten etter millitær-VM i USA så jeg med min dårlige form har vel en viss mulighet til å bli Nord-Norsk mester.









