Namdalseidrennet
av SC community
• 14.03.2001
Søndag arrangeres det 25 km lange turrennet på Namdalseid. Det er 16 år siden sist jeg gikk et turrennn i klassisk stil!
Søndag arrangeres det 25 km lange turrennet på Namdalseid. Det er 16 år siden sist jeg gikk et turrennn i klassisk stil!
I natt kom det mer snø i Trøndelag. Helgas turrenn på Namdalseid er dermed sikret.
Start og innkomst er på Langvassheimen i Furudalen. De som ikke går » Birken» i helga , får bare komme til start kl 12.00 søndag den 18.mars.
Ellers venter jeg på de nye klassiske langrenns-skiene fra Madshus. Håper » kammeret» er bra , slik at jeg får bakt inn riktig mengde festesmurning.
Klassiskteknikken er ikke perfekt ennå , men den kommer seg stadig.
God turrennhelg!
Start og innkomst er på Langvassheimen i Furudalen. De som ikke går » Birken» i helga , får bare komme til start kl 12.00 søndag den 18.mars.
Ellers venter jeg på de nye klassiske langrenns-skiene fra Madshus. Håper » kammeret» er bra , slik at jeg får bakt inn riktig mengde festesmurning.
Klassiskteknikken er ikke perfekt ennå , men den kommer seg stadig.
God turrennhelg!









