– Veldig bra 5 mil
av SC community
• 03.04.2001
5mila gikk veldig bra, tross vond hals før helga. Nå er jeg blitt veldig forkjølet og går på antibiotika.
5mila gikk veldig bra, tross vond hals før helga. Nå er jeg blitt veldig forkjølet og går på antibiotika.
Ja ja så er det meste over av denne skisesongen. Det ble et verdig punktum med en 6 plass på NM 5 mila. Var litt usikker før helga, ettersom jeg fikk vondt i halsen osv. Sprinten gikk veldig bra i prologen, der var jeg 6 mann. Men i kvartfinalen gikk det meste feil. Mye taktisk dårlig, og et søtt lite tryn på oppløpssida.
5mila var fryktelig tung, og jeg gikk hele tida helt på grensen av det jeg kunne tåle, og det holdt jo bra. Det eneste som var surt var at Tor Arne slo meg med 1,9 sek. Skulle gjerne hatt den 5 plassen, men men det gikk ikke denne gangen. Uansett er jeg kjempefornøyd med helga, og fornøyd med sesongen sett under ett. Men jeg får komme tilbake med en oppsummering av sesongen senere.
5mila var fryktelig tung, og jeg gikk hele tida helt på grensen av det jeg kunne tåle, og det holdt jo bra. Det eneste som var surt var at Tor Arne slo meg med 1,9 sek. Skulle gjerne hatt den 5 plassen, men men det gikk ikke denne gangen. Uansett er jeg kjempefornøyd med helga, og fornøyd med sesongen sett under ett. Men jeg får komme tilbake med en oppsummering av sesongen senere.
Nå har jeg blitt fryktelig forkjølet, og har begynt på en antibiotika kur i dag, så får jeg bare håpe jeg blir fort frisk. Nå blir det noen rolige dager uansett, så det gjør vel ikke så mye.
Krister









