Solbakken tilbake etter brett-ulykken.
av SC community
• 07.04.2001
Onsdag ble Håvard Solbakken påkjørt av en brettkjører i alpinbakken i Oppdal – og fikk seg en real smell i ryggen. I går gjennomførte nordlendingen sin første treningsøkt etter ulykken. I morgen går han Flyktningerennet.
Onsdag ble Håvard Solbakken påkjørt av en brettkjører i alpinbakken i Oppdal – og fikk seg en real smell i ryggen. I går gjennomførte nordlendingen sin første treningsøkt etter ulykken. I morgen går han Flyktningerennet.
– Jeg var ganske stiv i de tre nederste ryggvirvelene etter smellen. Men treningen gikk bra, sier Solbakken til Langrenn.com.
– Jeg skal gå Flyktningerennet i morgen. Det blir veldig spennende å se hvordan ryggen fungerer da. Det blir en skikkelig prøvelse, legger han til.
Til uka drar Solbakken på påskeferie med familien til hytta i Valnesfjord, Bodø.
– Der blir det i hvertfall ett sprintrenn i Sulis(Egen sak). Ellers blir det skiturer med pulk, isfiske, topptur og store påskeegg.









