Ny mann til Madshus.

av SC community • 07.05.2001
Den norske skifabrikken Madshus satser knallhardt. I disse dager er en ny mann på vei inn som konkurranse-sjef.: Svenske Per Wiik.

Den norske skifabrikken Madshus satser knallhardt. I disse dager er en ny mann på vei inn som konkurranse-sjef.: Svenske Per Wiik.

Dermed blir Per Wiik fra Hudiksvall den andre svensken i stallen til Madshus. Fra før har Nisse Hult blitt varm i trøyen som salgssjef.

Wiik har lang erfaring innen skiidretten og har siden 1992 jobbet på Sportmarkedet i Hudiksvall. Svensken starter i sin nye jobb allerede i begynnelsen av neste måned.

– Vi trenger å utvide vårt team. Hittil har Terje Fardal hatt delansvar som konkurranse-sjef. Nå får vi én mann som kommer til å jobbe med dette på heltid. Det vil helt klart hjelpe oss, siden vi nå har såpass mange internasjonale toppløpere, sier salgssjef Nisse Hult til Langrenn.com.

Show sharing buttons

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Mest lest

  • Medaljeoversikt ol
    1

    Medaljeoversikt OL Beijing 2022

    by SC community
    06.02.2022
  • 1

    Skiskyting på TV – Program og sendetider

    by SC community
    06.11.2019
  • 1

    Resultater OL Beijing 2022

    by SC community
    04.01.2022
  • 1

    Langrenn på TV – Program og sendetider

    by SC community
    19.12.2018
  • 1

    MEDALJEOVERSIKT: OL Pyeongchang 2018

    by SC community
    05.02.2018

FlerE artikler

  • Klæbo fikk ja, Iversen må bli hjemme

    De hadde samme plan. Bare én fikk grønt lys.
    av Ingeborg Scheve
    19.06.2026
  • Ski-topp gikk av på dagen, får ny toppstilling en uke senere

    av Langrenn.com
    19.06.2026
  • Slutt etter 11 år: – Lei meg og veldig rørt

    av Ingeborg Scheve
    19.06.2026
  • Skal «puste igjen» etter 14 år i hetluften

    av Kjell-Erik Kristiansen
    19.06.2026
  • Lillehammer får millionstøtte til nytt VM

    av Langrenn.com
    19.06.2026