Ny trener.
av SC community
• 26.05.2001
Tirsdag skal team Økokraft møtes i Oslo for første gang denne sesongen. Jeg skal også møte min nye trener Krister, og det blir spennende.
Tirsdag skal team Økokraft møtes i Oslo for første gang denne sesongen. Jeg skal også møte min nye trener Krister, og det blir spennende.
Jeg tror at Krister har mye å tilføre laget med den erfaring han har som landslagsløper i mange år. Dette håper jeg å dra nytte av, for målet til neste år eg jo å blande seg med elitedamene på resultatlista. Så langt har treninga gått bra. Det er alltid litt tungt å starte på løpstrening etter vintersesongen, men nå begynner steget å bli lettere. Vi skal teste oss på Toppidrettssenteret neste uke, så da er vi i gang for alvor!









