På ski igjen.
av SC community
• 22.05.2001
I år er det satt av midler til et skøyteprosjekt for jenter, noe tilsvarende som gutta hadde i fjor. Jeg er så heldig å få være med, og gleder meg til å ta fatt på prosjektet.
I år er det satt av midler til et skøyteprosjekt for jenter, noe tilsvarende som gutta hadde i fjor. Jeg er så heldig å få være med, og gleder meg til å ta fatt på prosjektet.
Reiser i kveld til Hardangervidda, og onsdag blir det nok mye skøyting på programmet. Og det trengs, bare se på resultatlistene fra sist vinter, de norske jentene har langt igjen i fri teknikk. Men dette skal vi så godt vi kan, prøve å gjøre noe med!! Håper vi kan få litt erfaring, som også bidrar med å heve skøytenivået generellt i Norge.
Ellers er jeg godt i gang med treninga igjen, men har litt problemer med et kne. Dårlige joggesko, og litt asfaltløping etter påske må ta skylda.
Var med på vintertriatlon i helga. Syntes ski og løping gikk bra, men tapte mye på syklinga. Det var første gang jeg sykla racer, og syntes det gikk uhhyggelig fort nedover. Neste år skal jeg trene mer på sykkel, for dette var morro. Bra arrangement på Beitostølen, så jeg anbefaler alle til å bli med på Villmannen neste år.
Ellers er jeg godt i gang med treninga igjen, men har litt problemer med et kne. Dårlige joggesko, og litt asfaltløping etter påske må ta skylda.
Var med på vintertriatlon i helga. Syntes ski og løping gikk bra, men tapte mye på syklinga. Det var første gang jeg sykla racer, og syntes det gikk uhhyggelig fort nedover. Neste år skal jeg trene mer på sykkel, for dette var morro. Bra arrangement på Beitostølen, så jeg anbefaler alle til å bli med på Villmannen neste år.









