Uttak til Scandinavian Cup på Gjøvik.
Norges Skiforbund har tatt ut følgende løpere til Scandinavian Cup på Gjøvik kommende helg:
Norges Skiforbund har tatt ut følgende løpere til Scandinavian Cup på Gjøvik kommende helg:
De siste årene har det gjentatte ganger vært stilt spørsmål med toppidrettens gråsoner innenfor medisinske felt. I dag går AstraZeneca ut med en pressemelding som klargjør og presiserer det klare skillet mellom bruk av astmamedisin og doping.
Langrennssjef Terje Langli bli pappa for andre gang i april. Med tidligere langrennsløper Inger Lise Hegge har skiparet ei jente fra før. Langrenn.com gratulerer!
Etter kjøpet av høydehuset kan det hende jeg tar høydesamling hjemme på Øyer.
Så har Økokraftgjengen kome tilbake til lavlandet etter to fine veker i Seisser Alm. Den idylliske skilandsbyen har denne gongen vist seg frå ulike sider, med alt frå isande kaldt og blå ekstra, til vestlandsver med vind og klister under skia. Men alt i alt trur eg gjengen har fått eit veldig bra utbyte av turen.
Hei!
Skriv en hilsen i min gjestebok. Skroll ned til bunnen av siden og fyr i vei. Vil forsøke å kommentere noen av innleggene, hilsen Frode.
Et av Tor-Arne Hetlands ufravikelige prinsipper er at han ikke trener med jenter. Nå vet vi kanskje hvorfor, -er han rett og slett redd for å bli slått av dem?
I søndagens Uglarenn i Trondheim ble det konkurrert i en 3 km lang rundløype. Herrene gikk fire runder og damene tre. Tina Bay la ut fra start på sin første runde 10-12 sekunder før Tor-Arne gikk ut på sin runde nr. 3. Tor-Arne så Tinas rygg foran seg i hele fem kilometer før han klarte å innhente henne! Med andre ord: -mannen som er nr. 2 i verdenscupen sammenlagt slo Tina Bay med 12 sekunder på 5 kilometer!!
Sier dette noe om nivået i internasjonalt kvinnelangrenn i forhold til herrelangrenn?
(Tina Bay er per i dag nr. 37 sammenlagt i verdenscupen)
Si din mening om saken – nederst på siden.
Langrennsløperen Håvard Skorstad stiftet skiklubben Marin alpin ski og vannskiklubb i høst. Den gang fikk de godkjent søknaden fra det øverste organet – Norges Idrettsforbund, om å danne en klubb med bedriftens navn. I går fikk Skorstad beskjed om at han var strøket fra alle NM-lister!
No e gjesteboka mi opna, og eg vonar dykk skriv ei helsing te meg hvis dykk e innom sia mi. Eg ska prøva å svara inimeljom.
I dag vender det nasjonale Team ØkoKraft-laget hjem fra høydeoppholdet i Seisser Alm. Mange har stilt seg kritisk til at det «unge» laget har brukt tusenvis av kroner på et høydeopphold i forkant av NM.
End of content
End of content