Odd-Bjørn si gjestebok
av SC community
• 08.01.2001
No e gjesteboka mi opna, og eg vonar dykk skriv ei helsing te meg hvis dykk e innom sia mi. Eg ska prøva å svara inimeljom.
No e gjesteboka mi opna, og eg vonar dykk skriv ei helsing te meg hvis dykk e innom sia mi. Eg ska prøva å svara inimeljom.









