Jeg er motivert!
av SC community
• 13.06.2001
I går takket Elin Nilsen ja til å satse ett år til med landslaget. Jeg er topp motivert for videre satsing, sier Elin Nilsen til Langrenn.com.
I går takket Elin Nilsen ja til å satse ett år til med landslaget. Jeg er topp motivert for videre satsing, sier Elin Nilsen til Langrenn.com.
– Det er kjedelig å slutte når man ikke har prestert det man er god for. Sist sesong var ikke av den beste, og jeg vet at jeg kan bedre, sier Nilsen optimistisk til Langrenn.com.
– Første samlingen blir i august. Og jeg gleder meg, sier Elin, som er i gang med treningen for fullt.
Hun understreker at det blir med denne sesongen:
– Det er ikke aktuellt å satse frem mot VM i Val di Fiemme neste år.





