Leeds vinner!
av SC community
• 07.05.2001
I morgen sitter jeg klistret foran TV-skjermen da Leeds skal ut i en vanskelig, men ikke håpløs bortekamp mot Valencia i siste semifinale i Champions League. Jeg krysser fingrene og tror på seier!
I morgen sitter jeg klistret foran TV-skjermen da Leeds skal ut i en vanskelig, men ikke håpløs bortekamp mot Valencia i siste semifinale i Champions League. Jeg krysser fingrene og tror på seier!
Det var utrolig spennende å følge den første lkampen. Som alle vet endte den målløst, men jeg vet at Leeds er like bra borte som hjemme.
Dessverre tror jeg ikke at det blir noen tur til England for å se fotballkamp denne våren. Til høsten da serien starter for fullt, håper jeg å sitte ringside…
Ellers er allting bra. I dag tidlig var jeg på ski. Et par timers tur på fjellet gjorde godt.
Treningen er i gang for fullt, og jeg er topp motivert. I hvert fall skal jeg gjøre noe med skøytingen til neste år!
Rygg-problemene som jeg har slitt med er nesten borte. Alt ligger nå til rette for en fin vår og sommer.
Vi hørs!
Frode Estil





