Mye jobbing i vente.
Til helga er det ski-avslutning med sprint og femmil. Nå er det jobbing med diplomoppgaven på BI som tar mesteparten av fritiden.
Snart bærer det til Steinkjer og to tøffe dager med sprint og femmil. Jeg er usikker på formen og vet ikke rikitg hvor jeg står.
Men:
Det er diplomoppgaven i markedsføring på BI som tar mest tid om dagen. Vi har levert 500 spørreskjemaer til en bedrift – som skal tastes inn på pc´en. Jeg skal si deg det tar uhorvelig lang tid!
Oppgaven skal være ferdig 15.juni. Men jeg skal ta meg tid både til påskeferie og noen rolige dager på Oppdal etter NM er feridig.
Det er bare å glede seg. Snart starter golfsesongen for fullt og det er snart på tide å pusse køllene.
Hei og hå!
Trond Iversen





