Premie er målet!
av SC community
• 27.03.2001
Om ei snau er det klart for 5-mila i NM. Med den formen jeg er i – er jeg fornøyd hvis jeg klarer premie…
Om ei snau er det klart for 5-mila i NM. Med den formen jeg er i – er jeg fornøyd hvis jeg klarer premie…
Formen har ikke blitt bedre den siste tiden. I forrige uke stod jeg telemark i tre dager og gikk på ski i to! – man blir ikke så god form av det.
Klarer jeg premie på den lengste distansen er målet nådd!
På sprinten får vi sette lista noen ørsmå hakk høyere.
Skihilsen
Tor Arne





