Tilbake til hverdagen.
av SC community
• 17.04.2001
Påsken er over for denne gang. Nå er det tilbake til hverdagen med trening og jobbing.
Påsken er over for denne gang. Nå er det tilbake til hverdagen med trening og jobbing.
Sant skal sies: Jeg skal egentlig jobbe litt på gården, men akkurat for øyeblikket trenger jeg å hvile ørlite-grann til…
Påskeferien har jeg hatt på Røros. Gått skirenn har jeg også gjort – Krongruverennet. Seier ble det ikke, men fjerdeplass etter å ha tapt spurtoppgjøret om tredjeplassen, må vi si oss fornøyd med.
Ellers blir det sannsynligvis nytt skirenn kommende lørdag på hjemmtraktene til Frode Estil på Sørlie.





