– Bislettseier.

av SC community • 05.06.2001
Tirsdag kveld løp jeg 3000m på Bislett. Det var flotte forhold, fin stemning og mange som deltok på åpningsstevnet.

Tirsdag kveld løp jeg 3000m på Bislett. Det var flotte forhold, fin stemning og mange som deltok på åpningsstevnet.

Jeg var nervøs og spent før start på 3000 m. Kroppen føltes tung, og jeg var forberedt på at det ville bli et slit. Det ble det også, og særlig midtveis holdt jeg på å gi opp. Men heldigvis hadde jeg nok krefter igjen i spurten, og dermed vant jeg løpet på tiden 10.05. Ikke spesielt god tid, men greit nok ettersom løpssteget ikke er som før…..

Jan Egil Andresen og Trude Madsen hadde også tatt turen til Bislett denne kvelden. Jan Egil satte ny personlig rekord på 3000m på 8.35, og Trude løp 800m på 2.29.

Det blir kanskje flere turer på Bislett denne sommeren. Må jo komme under 10.00 på 3000m.

Nå er det snart klart for samling på Sognefjellet. Det blir nok ei bra samling.Gleder meg!

Rønnaug

Show sharing buttons

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Mest lest

  • Medaljeoversikt ol
    1

    Medaljeoversikt OL Beijing 2022

    by SC community
    06.02.2022
  • 1

    Skiskyting på TV – Program og sendetider

    by SC community
    06.11.2019
  • 1

    Resultater OL Beijing 2022

    by SC community
    04.01.2022
  • 1

    Langrenn på TV – Program og sendetider

    by SC community
    19.12.2018
  • 1

    MEDALJEOVERSIKT: OL Pyeongchang 2018

    by SC community
    05.02.2018

FlerE artikler

  • Klæbo fikk ja, Iversen må bli hjemme

    De hadde samme plan. Bare én fikk grønt lys.
    av Ingeborg Scheve
    19.06.2026
  • Ski-topp gikk av på dagen, får ny toppstilling en uke senere

    av Langrenn.com
    19.06.2026
  • Slutt etter 11 år: – Lei meg og veldig rørt

    av Ingeborg Scheve
    19.06.2026
  • Skal «puste igjen» etter 14 år i hetluften

    av Kjell-Erik Kristiansen
    19.06.2026
  • Lillehammer får millionstøtte til nytt VM

    av Langrenn.com
    19.06.2026