– Bislettseier.
av SC community
• 05.06.2001
Tirsdag kveld løp jeg 3000m på Bislett. Det var flotte forhold, fin stemning og mange som deltok på åpningsstevnet.
Tirsdag kveld løp jeg 3000m på Bislett. Det var flotte forhold, fin stemning og mange som deltok på åpningsstevnet.
Jeg var nervøs og spent før start på 3000 m. Kroppen føltes tung, og jeg var forberedt på at det ville bli et slit. Det ble det også, og særlig midtveis holdt jeg på å gi opp. Men heldigvis hadde jeg nok krefter igjen i spurten, og dermed vant jeg løpet på tiden 10.05. Ikke spesielt god tid, men greit nok ettersom løpssteget ikke er som før…..
Jan Egil Andresen og Trude Madsen hadde også tatt turen til Bislett denne kvelden. Jan Egil satte ny personlig rekord på 3000m på 8.35, og Trude løp 800m på 2.29.
Det blir kanskje flere turer på Bislett denne sommeren. Må jo komme under 10.00 på 3000m.
Nå er det snart klart for samling på Sognefjellet. Det blir nok ei bra samling.Gleder meg!
Rønnaug






