– Gikk så fort jeg kunne.
av SC community
• 07.03.2001
– Jeg gikk så fort jeg kunne. Mer er det ikke å si, sier Tor Arne Hetland til Langrenn.com.
– Jeg gikk så fort jeg kunne. Mer er det ikke å si, sier Tor Arne Hetland til Langrenn.com.
Han var ett fattig hundredel fra å gå videre etter prologen.
– Ingen unnskyldninger å komme med. Det var bare ikke bra nok. Jeg syntes selv jeg gikk ganske fort. Men det var tydeligvis ikke fort nok, forklarer Hetland til Langrenn.com.
– Ingen unnskyldninger å komme med. Det var bare ikke bra nok. Jeg syntes selv jeg gikk ganske fort. Men det var tydeligvis ikke fort nok, forklarer Hetland til Langrenn.com.
I morgen drar Hetland til Sveits.





