– Gleder meg til NM!

av SC community • 15.01.2001
Jeg hadde en fin treningsuke på Geilo med mye kvalitetstrening. Nå er det NM som gjelder.

Jeg hadde en fin treningsuke på Geilo med mye kvalitetstrening. Nå er det NM som gjelder.

Jeg kjente med en gang da jeg kom hjem at treningsutbytte fra samlingen var bra. Jeg har vært småsliten og litt umotivert i de siste dagene, men nå kjenner jeg at NM-følelsen er på vei!

I morgen drar jeg til Steinkjer. Derfor tar jeg fri fra all trening.
Jeg er spent, men har allikevel en god følelse. At jeg kommer til å åpne sterkt allerede på torsdag har jeg mine tvil til, men at formen kommer til å bli gradvis bedre utover i mesterskapet – vet jeg.
Det er med en god følelse at jeg drar til dette mesterskapet.

Jeg skal gå alle distansene med unntak av stafetten. Nå er det bare å konsentrere seg om det som skal skje. NM er veldig spesiellt.

Show sharing buttons

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Mest lest

  • Medaljeoversikt ol
    1

    Medaljeoversikt OL Beijing 2022

    by SC community
    06.02.2022
  • 1

    Skiskyting på TV – Program og sendetider

    by SC community
    06.11.2019
  • 1

    Resultater OL Beijing 2022

    by SC community
    04.01.2022
  • 1

    Langrenn på TV – Program og sendetider

    by SC community
    19.12.2018
  • 1

    MEDALJEOVERSIKT: OL Pyeongchang 2018

    by SC community
    05.02.2018

FlerE artikler

  • – Først tok de skytetreneren vår, nå vil de ha langrennstreneren også

    Siegfried Mazet har knapt startet som fransk hovedtrener – avslører allerede planer om å hente enda mer norsk ekspertise til erkerivalene.
    av Ingeborg Scheve
    03.06.2026
  • Vasaloppet gjør store endringer i 2027

    av Langd.se/ Langrenn.com
    03.06.2026
  • Fra Alpene til Arktis – slik blir Ski Classics-sesongen 2026/2027

    av Langrenn.com
    03.06.2026
  • Vi sender o-VM. Dette er Norges og Sveriges lag til Italia

    av Kjell-Erik Kristiansen
    03.06.2026
  • Norsk verdensmester legger opp, bare 26 år gammel

    av Langrenn.com
    02.06.2026