Gode løpere til NM i vinter-triathlon.
I morgen går årets utgave av NM i vinter-triathlon på Beitostølen. På startstreken finner vi mange gode skiløpere.
– Vi har rundt 500 forhånds-påmeldte, så det kommer garantert til å overstige 600 startende. Det er vi veldig fornøyd med, sier arrangementleder Erik Østli til Langrenn.com.
I NM-klassen – starter blant andre:
Espen Bjervig, Anders Aukland, Remi Andersen, Kjetil Juul Pedersen, Frode Pedersen, Anja Veum, Jannike Østby og Ine Wigernæs.
Ellers kommer fjorårets EM-vinner Paulo Riva, Italia – og junior-mester – tyske – Benjamin Sonntag.
I dameklassen kommer andremann fra EM – Karin Møbes fra Sveits og hollandske Marianne Blasvell – som ble nummr tre i samme mesterskap.
Løperne går 12 km friteknikk – 35 km sykkel og 10 km løp.
Det blir også mulighet for mosjonister å delta på Villbassen. Villmannen går som innlagt konkurranse i NM.





