Holmenkollen får Ski-VM i 2009?
av SC community
• 12.06.2001
Får Holmenkollen-general Rolf Nyhus det som han vil, blir Kollen tildelt Ski-VM i 2009.
Får Holmenkollen-general Rolf Nyhus det som han vil, blir Kollen tildelt Ski-VM i 2009.
– NSF jakter på nye mesterskap her til lands. Sjansen for at Kollen blir tildelt VM i 2009 er store, sier Rolf Nyhus til NRK.
At Kollen blir fremstilt som den mest aktuelle arenaen til å arrangere et mesterskap – blir møtt med stor motbør fra ledelsen på Lillehammer og Trondheim.





