Juniorjenta går for verdenscup-poeng.

av SC community • 06.03.2001
For en måned siden ble sisteårs-junioren, Ingrid Narum, nummer to under sprinten i junior-VM. I morgen går 19-åringen for verdenscup-poeng.

For en måned siden ble sisteårs-junioren, Ingrid Narum, nummer to under sprinten i junior-VM. I morgen går 19-åringen for verdenscup-poeng.

– Jeg gikk et veldig dårlig sprint-løp på Karl Johan i fjor. Det vil jeg gjøre noe med i år. Jeg vil ha verdenscup-poeng, sier Ingrid Narum til Langrenn.com.

Og:

– Det er umulig å si hvor jeg havner på resultat-listene, men jeg føler meg i veldig bra form etter NM-helga, sier Narum, som to tok individuelle NM-gull sist helg i Trondheim.

Hun har allerde bestemt seg for å gå tremila i NM i slutten av måneden.

Show sharing buttons

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Mest lest

  • Medaljeoversikt ol
    1

    Medaljeoversikt OL Beijing 2022

    by SC community
    06.02.2022
  • 1

    Skiskyting på TV – Program og sendetider

    by SC community
    06.11.2019
  • 1

    Resultater OL Beijing 2022

    by SC community
    04.01.2022
  • 1

    Langrenn på TV – Program og sendetider

    by SC community
    19.12.2018
  • 1

    MEDALJEOVERSIKT: OL Pyeongchang 2018

    by SC community
    05.02.2018

FlerE artikler

  • Skal «puste igjen» etter 14 år i hetluften

    – Nå skal jeg først få «pusten igjen» og ikke være låst og tilgjengelig på telefon hele tiden, sier Torbjørn Skogstad og smiler. Etter 14 år som leder av langrennskomiteen (LK) i Norges Skiforbund er det slutt på ”krigene”, det konstante presset og det å hele tiden være i fokus.
    av Kjell-Erik Kristiansen
    19.06.2026
  • Lillehammer får millionstøtte til nytt VM

    av Langrenn.com
    19.06.2026
  • OL-helten er ikke i tvil: – Timingen er perfekt

    av Ingeborg Scheve
    18.06.2026
  • Supertalentet fra Sandefjord til VM – som 16-åring

    av Kjell-Erik Kristiansen
    18.06.2026
  • LØPETRENING: Effektive intervaller – forbedre O2-opptaket

    av Maja Eriksson/Längd.se
    18.06.2026