Juniorjenta går for verdenscup-poeng.
av SC community
• 06.03.2001
For en måned siden ble sisteårs-junioren, Ingrid Narum, nummer to under sprinten i junior-VM. I morgen går 19-åringen for verdenscup-poeng.
For en måned siden ble sisteårs-junioren, Ingrid Narum, nummer to under sprinten i junior-VM. I morgen går 19-åringen for verdenscup-poeng.
– Jeg gikk et veldig dårlig sprint-løp på Karl Johan i fjor. Det vil jeg gjøre noe med i år. Jeg vil ha verdenscup-poeng, sier Ingrid Narum til Langrenn.com.
Og:
– Det er umulig å si hvor jeg havner på resultat-listene, men jeg føler meg i veldig bra form etter NM-helga, sier Narum, som to tok individuelle NM-gull sist helg i Trondheim.
Hun har allerde bestemt seg for å gå tremila i NM i slutten av måneden.





