Kirvesniemi og Jauho dopet.
av SC community
• 28.02.2001
Det finske skiforbundet innrømer i dag at Harri Kirvesniemi og Milla Jauho har avlagt postivt A-prøve.
Det finske skiforbundet innrømer i dag at Harri Kirvesniemi og Milla Jauho har avlagt postivt A-prøve.
Dette melder nettavisen.
Ryktene svirrer også at Mika Myllyla og Virpi Kuitunen skal ha avlagt positiv dopingprøve. Det finske skiforbundet innrømmer nemlig at fire løpere har testet positivt på A-prøven under WABA-testen for en uke siden.
To av navnene er allerede offentliggjort – Harri Kirvesniemi og Milla Jauho.
Om Myllyla og Kuitunen er dopet, får vi ikke svar på før B-prøven er ferdig analysert.





