– Klart jeg er skuffet!
av SC community
• 07.03.2001
For halvannen uke siden tok Håvard Solbakken bronse under sprinten i VM i Lahti. I dag var nordlendingen bare en skygge av seg selv.
For halvannen uke siden tok Håvard Solbakken bronse under sprinten i VM i Lahti. I dag var nordlendingen bare en skygge av seg selv.
– Klart jeg er skuffet. Det er aldri morsmt å bli slått ut i en sprint-konkurranse, sier en mutt Solbakken til Langrenn.com.
Han var «bare» tre hundredeler fra å gå videre – men:
– Jeg er ikke bedre i klassisk sprint for øyeblikket. Jeg syntes allikevel at jeg gikk et bra løp, men det var tydeligvis ikke bra nok, fortsetter Solbakken.
Han drar nå til Sveits for å gå sprintrenn allerede kommende fredag.





