Kulda stoppet nesten veteran-NM.
av SC community
• 05.03.2001
Det var bare nesten at ikke veteran-NM på ny ble avlyst grunnet kulde.
Det var bare nesten at ikke veteran-NM på ny ble avlyst grunnet kulde.
Men det utsatte mesterskapet fra januar satt langt inne også denne gangen.
– Det var lenge usikkert om vi kunne arrangere. Men heldigvis steg temperaturen da det nærmet seg start, sier leder i Norges Skiveteraner, Ola Svenneby, til Langrenn.com.
Løperne måtte gå kortere distanser.
– Stafetten på fredag ble avlyst, men alt det andre gikk som planlagt. Vi måtte bare redusere distansene på lørdag og søndag, fortsetter Svenneby.
Han var ikke særlig fornøyd med deltakerantallet.
– Det blir slik når vi må arrangere et utsatt løp. Folk er ikke like hissige når de må dra til samme stedet to ganger.
Langrenn.com kommer tilbake med resultatlista senere.





