Leithe blir ikke kvitt rygg-problemene.
Fire måneder er gått siden Hans Leithe slo halebeinet. I dag sliter 23 -åringen forsatt med smerter i den nedre delen av ryggen.
Det var under høydeoppholdet – på nyåret – med Team ØkoKraft i Seisser Alm – at uhellet inntraff: Hans skulle slenge seg inn i en bil – men traff belte-spennen i bilen og slo seg. Hardt.
– Det var fryktelig vondt. Jeg hadde små-problemer med ryggen før dette skjedde – så det ble ikke bedre av at jeg slo halebeinet, forklarer Leithe.
Grunnet uhellet ble sist sesong en fiasko for Moen-løperen. Han gikk én øvelse under NM, men ble bare nummer 70.
I neste uke drar han til Toppidrettssenteret for å få behandling på ryggen.
– Jeg er motivert til å satse, så jeg håper at ryggen holde, smiler ØkoKraft-løperen.





