Löperne boikotter femmila?
av SC community
• 25.02.2001
De norske herrelöperne går inn for å boikotte dagens femmil – hvis arrangörene velger å starte rennet i sterk kulde.
De norske herrelöperne går inn for å boikotte dagens femmil – hvis arrangörene velger å starte rennet i sterk kulde.
Og de får full stötte av löpere som Per Elofsson og Piller Cottrer.
Etter hva Langrenn.com erfarer la enkelte löpere frem forslag om ikke å konkurrere hvis det var kaldere enn 15 celcius. Dette skjedde under dagens jurymöte med arrangörene og FIS.
Dermed kan dagens utsatte femmil gå uten de beste löperne på startstreken!





