Mika innrømmer å ha dopet seg.
av SC community
• 28.02.2001
I en pressennelding fra det finske nyhetsbyrådet FNB, skriver Mika Myllyla, at han er den tredje finnen som har testet positivt etter WADA-testen.
I en pressennelding fra det finske nyhetsbyrådet FNB, skriver Mika Myllyla, at han er den tredje finnen som har testet positivt etter WADA-testen.
Etter at A-prøven fra WADA-testen ble kjent i dag, er tre løpere tatt: Harri Kirvesniemi, Milla Jauho og nå Mika Myllyla.
Finske medier spekulerer nå i det fjerde doping-offeret. Mange mener dette er Virpi Kuitunen.
I dag innrømmet altså skikongen Mika Myllyla at han har dopet seg. Mika er nå sporløst forsvunnet. Alt går nå via hans personlige advokat.





