Mika innrømmer å ha dopet seg.

av SC community • 28.02.2001
I en pressennelding fra det finske nyhetsbyrådet FNB, skriver Mika Myllyla, at han er den tredje finnen som har testet positivt etter WADA-testen.

I en pressennelding fra det finske nyhetsbyrådet FNB, skriver Mika Myllyla, at han er den tredje finnen som har testet positivt etter WADA-testen.

Etter at A-prøven fra WADA-testen ble kjent i dag, er tre løpere tatt: Harri Kirvesniemi, Milla Jauho og nå Mika Myllyla.

Finske medier spekulerer nå i det fjerde doping-offeret. Mange mener dette er Virpi Kuitunen.

I dag innrømmet altså skikongen Mika Myllyla at han har dopet seg. Mika er nå sporløst forsvunnet. Alt går nå via hans personlige advokat.

Show sharing buttons

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Mest lest

  • Medaljeoversikt ol
    1

    Medaljeoversikt OL Beijing 2022

    by SC community
    06.02.2022
  • 1

    Skiskyting på TV – Program og sendetider

    by SC community
    06.11.2019
  • 1

    Resultater OL Beijing 2022

    by SC community
    04.01.2022
  • 1

    Langrenn på TV – Program og sendetider

    by SC community
    19.12.2018
  • 1

    MEDALJEOVERSIKT: OL Pyeongchang 2018

    by SC community
    05.02.2018

FlerE artikler

  • OL-helten er ikke i tvil: – Timingen er perfekt

    Johannes Dale-Skjevdal beskriver OL-gullet i Italia som et av hans største øyeblikk. Nå avslører han nye planer.
    av Ingeborg Scheve
    18.06.2026
  • Supertalentet fra Sandefjord til VM – som 16-åring

    av Kjell-Erik Kristiansen
    18.06.2026
  • LØPETRENING: Effektive intervaller – forbedre O2-opptaket

    av Maja Eriksson/Längd.se
    18.06.2026
  • OL-stjernen bryter tausheten: – Jeg står igjen med ingenting

    av Ingeborg Scheve
    18.06.2026
  • Johannes Thingnes Bø gjør comeback

    av Langrenn.com
    17.06.2026