Ny hovedsponsor for damene.

av SC community • 10.05.2001
Etter mye frem og tilbake, har endelig Skiforbundet tegnet en 4-årig avtale med K-Bank. Dermed er damelandslagets hovedsponsor i boks.

Etter mye frem og tilbake, har endelig Skiforbundet tegnet en 4-årig avtale med K-Bank. Dermed er damelandslagets hovedsponsor i boks.

Kontrakten gjelder for 1+3 år. Noe som betyr at den kan re-forhandles etter ett år.

– Dette har vi ventet på en stund. Godt at alle brikker falt på plass, sier leder i langrenn-komitéen Jan Erik Granamo til Langrenn.com.

Markedsdirektør i K-Bank Arne Lambech, sier det slik:

– Skidamene har en sterk utstråling og er ofte i medias søkelys. Vi har gått inn med et betydelig beløp, sier Lambech til Langrenn.com.

Selve avtalen inneholder et fast grunnbeløp, men er også sterkt bonus-relatert.

– Gjør de norske damene en sterk sesong med OL-gull og verdenscupseier totalt. Ja, da kan de vente seg en stor overraskelse, sier Lambek.

Show sharing buttons

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Mest lest

  • Medaljeoversikt ol
    1

    Medaljeoversikt OL Beijing 2022

    by SC community
    06.02.2022
  • 1

    Skiskyting på TV – Program og sendetider

    by SC community
    06.11.2019
  • 1

    Resultater OL Beijing 2022

    by SC community
    04.01.2022
  • 1

    Langrenn på TV – Program og sendetider

    by SC community
    19.12.2018
  • 1

    MEDALJEOVERSIKT: OL Pyeongchang 2018

    by SC community
    05.02.2018

FlerE artikler

  • Klæbo fikk ja, Iversen må bli hjemme

    De hadde samme plan. Bare én fikk grønt lys.
    av Ingeborg Scheve
    19.06.2026
  • Ski-topp gikk av på dagen, får ny toppstilling en uke senere

    av Langrenn.com
    19.06.2026
  • Slutt etter 11 år: – Lei meg og veldig rørt

    av Ingeborg Scheve
    19.06.2026
  • Skal «puste igjen» etter 14 år i hetluften

    av Kjell-Erik Kristiansen
    19.06.2026
  • Lillehammer får millionstøtte til nytt VM

    av Langrenn.com
    19.06.2026