Ny hovedsponsor for damene.
av SC community
• 10.05.2001
Etter mye frem og tilbake, har endelig Skiforbundet tegnet en 4-årig avtale med K-Bank. Dermed er damelandslagets hovedsponsor i boks.
Etter mye frem og tilbake, har endelig Skiforbundet tegnet en 4-årig avtale med K-Bank. Dermed er damelandslagets hovedsponsor i boks.
Kontrakten gjelder for 1+3 år. Noe som betyr at den kan re-forhandles etter ett år.
– Dette har vi ventet på en stund. Godt at alle brikker falt på plass, sier leder i langrenn-komitéen Jan Erik Granamo til Langrenn.com.
Markedsdirektør i K-Bank Arne Lambech, sier det slik:
– Skidamene har en sterk utstråling og er ofte i medias søkelys. Vi har gått inn med et betydelig beløp, sier Lambech til Langrenn.com.
Selve avtalen inneholder et fast grunnbeløp, men er også sterkt bonus-relatert.
– Gjør de norske damene en sterk sesong med OL-gull og verdenscupseier totalt. Ja, da kan de vente seg en stor overraskelse, sier Lambek.





