Pål Rise går tilbake til Vesta Forsikring.
av SC community
• 06.04.2001
Pål Rise takket nei til trenertilbud fra Sveits. Istedenfor går den tidligere ski-orienteringsløperen tilbake til jobben i Vesta Forsikring.
Pål Rise takket nei til trenertilbud fra Sveits. Istedenfor går den tidligere ski-orienteringsløperen tilbake til jobben i Vesta Forsikring.
Pål har denne sesongen vært prosjektleder for sprintlandslaget – og vært en hjelpende hånd for juniorlandslagstrener Morten Aa Djupvik.
– Jeg har endelig bestemt meg. 1. juli starter jeg så smått opp igjen i jobben i Vesta. Fra begynnelsen av august er det full rulle, sier Pål Rise til Langrenn.com.
Han jobbet en kort periode hos Forsikringsselskapet høsten 1999 til våren 2000.
– Det blir godt å komme tilbake i full jobb, sier Rise kort.
Han hadde trenertilbud fra Sveits.
– Etter lang tid i tenkeboksen takket jeg nei. Av hensyn til familien tok jeg ikke jobben.





