Seier til Skari.
Bente Skari vant en suveren seier på dagens 30 km klassisk. Nittedal-løperen var nesten 4 (!) minutter foran Elin Nilsen. Vibeke Skofterud ble nummer tre.
Også Elin Nilsen var fornøyd:
– Sølv er veldig bra. Men det var litt langt opp til Bente, sier Elin, som er usikker på neste sesong.
BR>
– I år har jeg vært syk hele tiden. Det tar på psykisk og man mister lett motivasjonen. Jeg har ennå ikke bestemt meg om det blir full satsing til neste år, smiler 32-åringen.
Bronsevinner Vibeke Skofterud var som vanlig. Fornøyd:
– Herlig. Bronse er nesten som gull i dag. Men innerst inne hadde jeg ikke troen på dette. Men jeg fikk positive sekunderinger hele veien. Det var fryktelig tungt, men gør artig å gå, sier førsteårssenioren til Langrenn.com.





