Skari positiv til høydehus.
av SC community
• 07.06.2001
Under gårsdagens etikk og høydehus-debatt i Oslo, møttes Bente Skari og Vebjørn Rodal til diskusjon. Bente var klar i sin tale: Høydehus er et fornuftig hjelpemiddel, sier Bente Skari til Aftenposten.
Under gårsdagens etikk og høydehus-debatt i Oslo, møttes Bente Skari og Vebjørn Rodal til diskusjon. Bente var klar i sin tale: Høydehus er et fornuftig hjelpemiddel, sier Bente Skari til Aftenposten.

Skari benytter seg selv av høyderom hjemme i Nittedal.
– Det er ekstremt å benytte høydehus, men det er ekstremt å vinne OL-gull også, sier Skari til Aftenposten.
– For meg innebærer høyderom i soverommet en bra totalsituasjon. Det viktigste for meg er at jeg har det bra med mannen min, og at det går bra på ski, har et hjem jeg trives i og har god kontakt med familie og venner, sier Skari.
PS: Bente har tatt mål av seg å ta OL-medalje i skøyting – enten på jaktstart eller i skøytesprint.





