Skari positiv til høydehus.

av SC community • 07.06.2001
Under gårsdagens etikk og høydehus-debatt i Oslo, møttes Bente Skari og Vebjørn Rodal til diskusjon. Bente var klar i sin tale: – Høydehus er et fornuftig hjelpemiddel, sier Bente Skari til Aftenposten.

Under gårsdagens etikk og høydehus-debatt i Oslo, møttes Bente Skari og Vebjørn Rodal til diskusjon. Bente var klar i sin tale: – Høydehus er et fornuftig hjelpemiddel, sier Bente Skari til Aftenposten.

Oversiktsbilde av Seefeld
Skari benytter seg selv av høyderom hjemme i Nittedal.

– Det er ekstremt å benytte høydehus, men det er ekstremt å vinne OL-gull også, sier Skari til Aftenposten.

– For meg innebærer høyderom i soverommet en bra totalsituasjon. Det viktigste for meg er at jeg har det bra med mannen min, og at det går bra på ski, har et hjem jeg trives i og har god kontakt med familie og venner, sier Skari.

PS: Bente har tatt mål av seg å ta OL-medalje i skøyting – enten på jaktstart eller i skøytesprint.

Show sharing buttons

Meld deg på vårt nyhetsbrev

Mest lest

  • Medaljeoversikt ol
    1

    Medaljeoversikt OL Beijing 2022

    by SC community
    06.02.2022
  • 1

    Skiskyting på TV – Program og sendetider

    by SC community
    06.11.2019
  • 1

    Resultater OL Beijing 2022

    by SC community
    04.01.2022
  • 1

    Langrenn på TV – Program og sendetider

    by SC community
    19.12.2018
  • 1

    MEDALJEOVERSIKT: OL Pyeongchang 2018

    by SC community
    05.02.2018

FlerE artikler

  • Klæbo fikk ja, Iversen må bli hjemme

    De hadde samme plan. Bare én fikk grønt lys.
    av Ingeborg Scheve
    19.06.2026
  • Ski-topp gikk av på dagen, får ny toppstilling en uke senere

    av Langrenn.com
    19.06.2026
  • Slutt etter 11 år: – Lei meg og veldig rørt

    av Ingeborg Scheve
    19.06.2026
  • Skal «puste igjen» etter 14 år i hetluften

    av Kjell-Erik Kristiansen
    19.06.2026
  • Lillehammer får millionstøtte til nytt VM

    av Langrenn.com
    19.06.2026