Skirenn midt i Elverum.
av SC community
• 06.03.2001
Kommende lørdag blir det skisprint midt i gågata i Elverum.
Kommende lørdag blir det skisprint midt i gågata i Elverum.
Det er det tradisjonelle Mart`nsrennet for jenter og gutter som har pleid å gå på Restvoldjordet, som nå er flyttet til Elvarheimsparken (midt i sentrum).
Der vil det bli kjørt opp ei rundløype med start og mål i Storgata midt i sentrum.
Rennet er åpent for jenter og gutter mellom 6 og 11 år. Det er ventet rundt 250 deltakere.
Mart`nsrennet er et samarbeid mellom Hernes IL, Jømna/Heradsbygd IL, Strandbygda IL, Siljuberget IL og Elverum Langrenn.
Alle deltakere vil få medalje. I tillegg blir det trukket ut gavepremier på startnummere.





